Aktywacja konta

Kurs EUR z dnia
Kupno: PLN
Sprzedaż: PLN

Obowiązująca stopa bazowa Banku wynosi 1,64%

Stopy bazowe

Aktywacja konta

Jeśli korespondencję z Banku otrzymałeś w naruszonych kopertach, niezwłocznie powiadom o tym naszych Konsultantów pod bezpłatnym numerem
800 103 301 lub przeznaczonym do rozmów z telefonów komórkowych i z zagranicy +48 22 528 96 28

Jak zacząć korzystać z konta?

  • Aby korzystać z telefonicznego serwisu TELEdirect potrzebujesz numeru Klienta i telekodu.
  • Aby korzystać z internetowego serwisu transakcyjnego e-direct potrzebujesz numeru Klienta oraz telefonu komórkowego.
  • Aby korzystać z karty płatniczej potrzebujesz karty i PINu.
więcej

1. Telekod

Telekod odnajdziesz w pakiecie powitalnym, w bezpiecznej kopercie. Telekod, wraz z Numerem Klienta, służy do logowania w telefonicznym systemie obsługi Klienta TELEdirect. Telekod otrzymany od nas służy tylko do pierwszego logowania w telefonicznym systemie TELEdirect, w trakcie którego zostaniesz poproszony o zmianę telekodu na swój własny.

więcej

2. Pierwsze logowanie do systemu TELEdirect

  • zadzwoń pod numer telefonu: 800 103 301 (bezpłatny)
    lub +48 22 528 96 28 (z telefonów komórkowych i z zagranicy),
  • w menu głównym systemu TELEdirect wybierz 1 (jako Klient Banku), aby zalogować się w systemie TELEdirect,
  • wprowadź numer Klienta, a następnie wybrane cyfry otrzymanego telekodu, przy pierwszym logowaniu zostaniesz poproszony o zmianę telekodu przesłanego przez Bank na własny (możesz przygotować go sobie przed połączeniem z Bankiem),
  • przy każdym kolejnym logowaniu do TELEdirect będziesz proszony o podanie Numeru Klienta oraz losowo wybranych cyfr Twojego telekodu.
więcej

3. Pierwsze logowanie do internetowego serwisu e-direct

  • wejdź na stronę logowania
    https://login.vwbankdirect.pl,
  • w polu Identyfikator wpisz
    Twój numer Klienta,
  • w polu Hasło wpisz hasło otrzymane w SMS-ie aktywacyjnym
  • system poprosi Cię o zdefiniowanie Twojego indywidualnego hasła do każdorazowego logowania:
    musi to być 8-23 znaków, hasło musi zawierać małe i duże litery, minimum jedną cyfrę, bez polskich znaków, rekomendujemy użycie znaków specjalnych.
więcej

4. Kolejne logowanie do serwisu e-direct

  • każde kolejne logowanie będzie wyglądało podobnie, jednak w polu hasło będziesz wpisywał Twoje indywidualne hasło
  • za każdym razem, gdy system poprosi o autoryzację Twojej dyspozycji w polu Hasło SMS dla operacji, proszony będziesz o wpisanie hasła SMS, które będziesz na bieżąco otrzymywał.
więcej

5. Aktywacja karty płatniczej

Karta płatnicza służy do wykonywania transakcji gotówkowych (wypłaty z bankomatów) oraz bezgotówkowych (transakcje w punktach handlowo-usługowych).

Po otrzymaniu karty i PINu, zanim zaczniesz posługiwać się kartą:

  • sprawdź, czy dane umieszczone na karcie są poprawne
  • podpisz kartę zgodnie ze wzorem podpisu, będącym w posiadaniu Banku
  • uaktywnij kartę zgodnie z poniższą instrukcją

Aktywacja karty:

  • Aktywacji karty możesz dokonać samodzielnie przez Internet. W tym celu przygotuj: kartę, numer Klienta oraz telefon komórkowy.

    Zaloguj się na stronie https://login.vwbankdirect.pl/ , wejdź w zakładkę "Karty" i wybierz kartę, którą chcesz aktywować. Następnie kliknij "Opcje" i wybierz "Aktywuj kartę".

  • Aktywacji karty możesz dokonać w telefonicznym systemie obsługi TELEdirect dzwoniąc pod numer: 800 103 301 (bezpłatny) lub +48 22 528 96 28 (z telefonów komórkowych i z zagranicy).

    W tym celu przygotuj: kartę, numer Klienta oraz telekod.

    W menu głównym systemu TELEdirect wybierz 1 (jako Klient Banku), aby zalogować się w systemie TELEdirect, wprowadź numer Klienta, a następnie wybrane cyfry telekodu.

    Wybierz obsługę kart płatniczych wciskając 6, w rozmowie z Konsultantem dokonana zostanie aktywacja karty płatniczej.

UWAGA!

  • Wznowiona karta posiada ten sam kod PIN co karta poprzednia.
  • W przypadku naruszenia kopert nie dokonuj aktywacji karty - niezwłocznie skontaktuj się z Bankiem.
  • Kartą możesz się posługiwać do wysokości dziennych limitów określonych dla Twojej karty, nie przekraczając jednak kwoty środków dostępnych na rachunku.
  • Jednocześnie informujemy o możliwości uzyskania limitu kredytowego w Koncie e-direct!

Dokumenty do pobrania

Pod nazwą Volkswagen Financial Services oferowane są usługi bankowe (przez Volkswagen Bank Polska S.A.), usługi leasingowe i mobilność (przez Volkswagen Leasing GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce) oraz usługi ubezpieczeniowe (przez Volkswagen Bank Polska S.A. oraz Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. działające jako agenci ubezpieczeniowi).