Bezpieczne logowanie
Obsługa internetowa e-direct pozwala na zarządzanie Twoimi rachunkami. Oto jak chronimy Twoje dane:
- potwierdzamy tożsamość właściciela/pełnomocnika rachunku,
- przyznajemy numer Klienta, a Klient indywidualnie ustala swoje hasło.
Autoryzacja transakcji odbywa się w następujący sposób: Klient za każdym razem potwierdza je posługując się hasłem SMS.
Pamiętaj, aby nie odpowiadać na wiadomości mailowe, w których jesteś proszony o podanie albo zweryfikowanie Twoich danych. Bank nie wysyła tego rodzaju zapytań drogą mailową.
Zadbaj też o bezpieczeństwo komputera, z którego korzystasz. Posługuj się tylko legalnym oprogramowaniem, aktualizuj na bieżąco system operacyjny oraz programy antywirusowe i przeglądarki internetowe. Unikaj komputerów, które są dostępne publicznie, gdyż nie są one należycie zabezpieczone, przez co Twoje połączenie z Bankiem może być śledzone.
Pamiętaj, że Bank nigdy nie poprosi Cię o podanie:
- kodu jednorazowego podczas logowania do serwisu transakcyjnego ani bezpośrednio po zalogowaniu do niego,
- kilku kodów jednorazowych jednocześnie (wyjątkiem jest tylko konieczność użycia dwóch kodów podczas aktywacji lub zmiany nowego narzędzia autoryzacji),
- kodu jednorazowego w trakcie rozmowy telefonicznej nawiązanej przez pracownika Banku, chyba że kontakt telefoniczny następuje z Twojej inicjatywy,
- kodu jednorazowego do uwierzytelnienia, identyfikacji, potwierdzenia adresu IP dla Twojego komputera,
- danych karty płatniczej, takich jak: numer karty, data ważności i kod CVV, podczas korzystania z serwisu internetowego.
Pamiętaj, że w trakcie rozmowy telefonicznej nawiązywanej przez pracownika Banku, Klient nie jest proszony o podawanie kodów z narzędzi autoryzacyjnych, chyba że kontakt następuje z Twojej inicjatywy.
w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o rozłączenie się i skontaktowanie się z konsultantem, by potwierdzić, czy połączenie było wykonane przez pracownika Banku.